GRATIS opstart kosten (t.w.v. €295,-) tot en met 31 oktober!

Digitale werkbon: altijd op zak

Versimpel je werkproces met de werkbon van simpul. De digitale werkbon van simpul is dé vervanger van de oude vertrouwde papieren urenbriefjes. Bespaar tijd & -kosten en verhoog je kwaliteit! Dit kan heel eenvoudig omdat je de digitale werkbon altijd op zak hebt door je telefoon, tablet of desktop. Maar met de digitale werkbon van simpul heb je veel meer op zak dan alleen een simpele werkbon. We vertellen je er graag meer over.

Ben je niet zo’n lezer en wil je liever direct de praktijk ervaren? Dat kan! Vraag een gratis demo aan en ervaar zelf wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen.

Ontdek de werkbon van simpul

Iedereen altijd up-to-date

Met simpul voor digitale werkbonnen is elke medewerker altijd up-to-date. Zowel de eigenaar, als de binnen- en buitendienst omdat iedereen met dezelfde software werkt. Wanneer een medewerker een nieuwe taak of een wijziging in een bestaande taak heeft, dan ziet hij dit direct. Hij heeft dus altijd de laatste informatie over ieder tuinproject tot zijn beschikking.

Versnel het proces van de buitendienst

De werkbonnen zijn voor de buitendienstmedewerkers makkelijk bereikbaar voor ieder tuinproject. simpul biedt de mogelijkheid om per medewerker, per project, werkbonnen aan te maken. Op deze manier krijgt de eigenaar en/of binnendienst direct inzicht in het aantal gewerkte uren en materiaal- & materieel verbruik.

Maak minder fouten

Alle buitendienstmedewerkers kunnen ter plekke de benodigde informatie toevoegen of bewerken en er hoeft niets meer achteraf ingevuld te worden. Dus geen vergeten of slecht ingevulde urenbriefjes meer. Zijn de werkbonnen ingevuld? Dan kunnen deze ook nog eens goed worden gekeurd door de klant d.m.v. een handtekening.

Communiceer onderling sneller

Doordat de buitendienstmedewerkers gebruik maken van simpul die real-time synchroniseert, worden alle ingevuld werkbonnen direct zichtbaar voor eigenaar en binnendienst. Op deze manier kan de binnendienst inzien wat de status is van een project, en hierop inspelen als dit nodig is. Heen en weer gebel is verleden tijd!

Versimpel je werkproces, verhoog je kwaliteit en bespaar kosten

Steeds meer groen professionals stappen over van losse urenbriefjes op digitale werkbonnen. Dat is niet voor niets: papieren werkbonnen heeft heel wat nadelen. Hij blijft nog wel eens ergens liggen, raakt kwijt of is ingevuld maar niet meer leesbaar.

Met de digitale werkbon is dit allemaal verleden tijd. Je telefoon of tablet vergeet je niet zo snel mee te nemen en is niet zomaar zoek. Daarnaast is een getypte werkorder altijd goed leesbaar. En zo’n digitale werkbon biedt je nog veel meer gemak. We hebben de voordelen van digitale werkbonnen voor je op een rijtje gezet:

  • Navigeer eenvoudig naar de (verschillende) werkbonnen per project vanuit het simpul dashboard.
  • Geef de buitendienst met één klik op de knop de mogelijkheid om per project meerdere werkbonnen aan  te maken voor de gemaakte uren en het verbruikte materiaal.
  • Zie als eigenaar, binnendienst en eventueel een buitendienstmedewerker alle werkbonnen in van de buitendienstmedewerkers. Per dag, per medewerker, per project. 
  • Werkbonnen zijn afgestemd op basis van de geschreven offerte. Hierdoor heb je direct inzichtelijk hoe een project loopt en kan je gaan sturen op cijfers en resultaat.
  • Staat iets niet op de offerte? Voeg uren, materiaal en materieel eenvoudig toe en wijzig de aantallen waar nodig.
  • Digitale werkbonnen worden direct opgeslagen onder een project, waar je werkbonnen kunt laten goedkeuren door de klant en kunt uitprinten.

Soepel proces voor je binnendienst

In de eerste plaats is simpul bedoeld om inzicht én overzicht te krijgen in al je tuinprojecten. Met simpul is het lijntje met je binnen- en buitendienst direct. Je hoeft ze niet meer na te bellen, maar stuurt ze hun werkbon samen met alle benodigde informatie over een project. Zij zien de werkbon en alle bijlagen direct binnenkomen en beschikken over alle informatie die ze nodig hebben om het tuinproject efficiënt en goed uit te voeren. De buitendienst vult de digitale werkbon in en laat de klant direct tekenen. Hij verstuurt al deze informatie weer naar de binnendienst, waar jij of een medewerker met een druk op de knop de factuur kan opmaken en versturen.

Bij simpul zijn we trots op hoe wij elke dag het werk van honderden groen professionals gemakkelijker maken. Maar het kan nog gemakkelijker.

Met simpul kun je nóg meer

Door simpul te gebruiken, verandert je hele manier van werken. Alles wordt makkelijker: niet alleen het aanstuur proces van je buitendienst wordt eenvoudiger, maar de administratie verloopt ook soepeler en offreren en factureren regel je met een druk op de knop. De interface van simpul zit logisch en intuïtief in elkaar, dus je went snel aan werken met simpul en wilt al snel niet meer terug. Met de digitale werkbon van simpul maak je jezelf het leven een stuk gemakkelijker. Maar simpul gaat nog een stapje verder: bij simpul bepaalt de klant wat de ontwikkelingen zijn binnen onze software. Met een netwerk van groen professionals door heel Nederland hebben zij inspraak in de ontwikkelingen. Op basis van hun input hebben wij simpul uitgebreid met verschillende functies zodat iedere groen professionals het tuin-traject volledig kan omarmen en de minder leuke taken worden geminimaliseerd. 

Waar simpul ooit begon als enkel een idee, is het nu uitgegroeid tot een volledig platform met nog veel meer voordelen:

  • Altijd en overal inzicht je (lopende) tuin-projecten 
  • Eenvoudig, in enkele minuten offreren en factureren
  • Urenregistratie met één klik (voorbereid op jaarurenmodel)
  • Al je relaties op één plek

Meer tijd, structuur en inzicht voor jou en je werknemers. Realiseer het met simpul!

Vraag nu geheel vrijblijvend een DEMO aan,
zodat je zelf kunt ervaren wat simpul voor jouw bedrijf kan betekenen!

GRATIS DEMO
  • Eenvoudig in gebruik!
  • Tijd besparen door automatisering!
  • Koppeling met jouw boekhoud-pakket!
  • Altijd en overal je bedrijf gegevens bij de hand!
  • Alles overzichtelijk in één simpel dashboard!
Chat openen
Hulp nodig?